sâmbătă, iunie 7

despre dealerul meu de cărți

Te-ai schimbat radical într-un timp atât de scurt și nu vorbesc despre lungimea părului tău. Mi se pare, totuși, că ești în același timp și mai puternică, dar și mai ușor de doborât. Ai devenit mai puțin superficială și, în sfârșit, privirea ta și înfățișarea se potrivesc mai mult cu felul tău de a fi. Ce vreau, de fapt, să spun e că, dacă anul trecut acceptai frumusețea asfințitului soarelui, primăverii sau a frunzelor care cad fără să le dai mai multă atenție decât aerului pe care îl respirai, acum sigur ți se par niște minuni. Și asta mă bucură atât de mult !

Ce nu s-a schimbat este că nu lași oamenii să te iubească. Deloc. Nimeni nu va sta în jurul unei mese să povestească despre o bătrânică care punea băieții să treacă prin probe groaznice ca să-i câștige inima. Măăăădă,ești îngrozitoare !

Azi poți fi superficială. Cine știe? O rochie frumoasă și un ten proaspăt pot fi cele mai bune arme pentru a forța destinul.


Am pus tot poza de anul trecut! Ești cea mai frumoasă când ești fericită!
Apropo,am terminat cartea și a fost atââââât de tristăăăăăă,speram ca totuși să i se întâmple ceva bun bietei Masum. Ce-mi mai dai de citit? La mulți ani !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu