joi, septembrie 25

Dacă termin și cartea asta,ce fac după?

Chiar am vrut să am o vară din aceea în care să mă trezesc în fiecare dimineață într-o atmosferă,nu știu..lirică ? Mai mult de atât,prin iunie mi-am făcut și o listă cu lucruri pe care trebuie să le fac neapărat până la sfârșitul verii. Știți voi,genul ăla de liste pe care bolnavii de cancer(Sfinte,cât de mean sună asta în mintea mea) le fac ca să aibă o idee mai clară despre ce și-ar dori să se întâmple până..(serios,chiar nu sunt rea!)

În loc de apusuri de soare perfecte și tot felul de dimineți în care pâinea se cumpăra singură, m-am ales cu nevoi succesive de a dormi puțin mai mult,de a dansa,de a râde,a plânge..toate deodată ! Însă acum e aproape octombrie și prioritățile mele s-au schimbat. Prima dată mă plâng ori că am fizică în ziua aia,ori că nu pot înțelege cum de un om în care s-au strâns atâta neîndemânare și iresponsabilitate poate fi în clasa a12-a(depinde de zi),apoi mă plâng,dar doar în mintea mea,în legătură cu faptul că sunt într-atât de iresponsabilă să mă gândesc la cât de iresponsabilă sunt,fără să încerc să schimb asta(CE?!) și abia după acest ritual urmează celelalte probleme extrem de importante:mi-a mai ieșit un coș,caut o oglindă în care să nu mi se vadă fondul de ten,probleme legate de mâncare sau bani,etc etc.

Mă simt groaznic. Într-o proporție de 90% aș râde dacă aș citi asta la altcineva. Celelalte 10 procente le păstrez pentru oameni care,din întâmplare,au și ei cea mai nașpa zi din istoria celor mai nașpa zile.

Blogul ăsta(dacă îl putem numi așa) ar trebui să se cheme'Cel mai egoist blog'sau'Buna,sunt Anca și,când nu citesc,cu siguranță mă plang',dar ăsta ar fi un titlu prea luuuuuuuuuung..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu