miercuri, aprilie 23

Start each day with grateful heart

E un frig de mori dimineața aici. De asta,preventiv,dorm îmbrăcată cu halatul ca să nu fac pneumonie când mă dau jos din pat la 6. Dacă se încălzește cu jumătate de grad afară,s-a zis cu mine! Înăuntru parcă-i mai frig ca la Polul Nord.

Ziua asta trebuie să fie una fabuloasă! Mi-am impus asta pentru că,dacă e ceva ce am învățat din Romanul adolescentului miop ,e că trebuie să ne alegem gândurile la fel cum ne alegem hainele în fiecare zi. Așa că,iată-mă, gândindu-mă la ce zi drăguță voi avea,în ciuda faptului că începe să-mi sară oja de pe unghii. Cred că abia acum înțeleg de ce costa numai 2 lei 50. În orice caz,îmi umplu mintea cu note de 10 la fizică, cu multe rochițe super drăguțe,balerini ultra mega roz și o grămadă de alte lucruri pe care nu mi le permit.

La mine în cameră e surprinzător de curat și la fel și în sertarele mele interioare pe care le-am șters bine bine de praf. Toate Anca Vișan care s-au dat cu fundul de pământ că nu știu la ce facultate să se ducă într-o noapte,în preajma vârstei de 18 ani sunt în comă. Nu vă imaginați că acum știu la ce facultate să mă duc. Nici gând. Toate Anca Vișan se vor trezi într-o noapte și apoi o să moară,slavă Cerului,iar eu voi ști la ce facultate să ma duc.

Flavia trebuie să ajungă în 5 minute care de fiecare dată se fac 10. Dacă Flavia spune că e pe la piață,să știți că,de fapt,abia pleacă de acasă,timp în care am timp să fac un duș,să repet la fizică(daaaaaaaaaaaaaaaaaa,sigur) și,dacă își mai umple și sticla cu apă,să citim și o carte. Oricum,s-a făcut un studiu cum că fetele care întârzie sunt mai drăguțe și Flavia este exemplul viu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu