miercuri, aprilie 2

Mi-am făcut curat în dulap

De fiecare dată când îmi fac curat în dulap mă simt o persoană nouă. Nu una doar mai ordonată,ci mai bună. Mai pregătită să înfrunt următoarea avalanșă de haine.

Cred că lucrurile merg în felul următor: cât timp am grijă să nu îmi arunc hainele la întâmplare în dulap și să le așez conștiincios pe umerașe,universul e în echilibru. Nu și dacă am o zi proastă și,după cum ați anticipat,îmi arunc hainele cum apuc. Not girly like. At all.

Ceva și mai rau o să se întâmple dacă continui să fac asta timp de câteva zile pentru că ,fiți siguri,o să se întâmple ,probabil, și mai rău cu fardurile ,cu cărțile și cu lenjeria de pat. Și cu bonurile. Azi am adunat o sacoșa.

Viața mea e asemenea dulapului meu. Dacă vreo cămașă nu e perfect așezată pe umeraș,atunci am o perioadă haotică. Mulți dintre noi se uită la foc și văd iadul. Mie-mi trebuie doar un dulap dezordonat ca să văd că vreo catastrofă se apropie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu