sâmbătă, martie 22

De ce băieții nu ar trebui să poarte hanorace negre

Te rog,te rog ,te roooooooog,sărut-o! Desigur că vrea să o săruți,istețule ! Am impresia că ăștia doi au băut o ceașcă de ceai în 200 de pagini,zăăăăăău așa ! Încă puțin și începeam să-mi doresc ca unul dintre ei să scoată un pistol și să-l împuște pe celălalt. Sigur Lucas ăsta purta un hanorac negru. A sărutat-o,în cele din urmă. De fapt,în mod ironic,m-am îndrăgostit și mai tare de prietenul meu pentru că nu m-a sărutat la prima întâlnire; și eu sunt o mare pupăciosă !

Cliché. Evident , va suna ca o declarație făcută la persoana I ,care riscă să pară ridicolă. N-are importanță. Mereu e la fel. Parcă e prima dată când vine cu hanoracul ăla negru care mă innebunește la propriu. Mă pupă în fugă. Sigur că-mi amintesc despre cei nuclei roșii. Nu,nu mi-e frig,iubitule. De ce nu mă sărută ?Vreau să mă sărute chiar acum. Da,cred că am chimie. Aha. Am să număr până la 3 și dacă nu mă sărută el ,îl sărut eu. Oare râde așa pentru că știe că asta mă innebunește și mai tare ? Ce bine că are fizică și se grăbește ! În sfârșiiiiiiit ! Poate o să povestesc toate astea unei scriitoare adevărate și o să insist să descrie pupăcelile ca în cărțile Sandrei Brown ,doar așa,să rămână neșterse.

De ce băieții nu ar trebui să poarte hanorace negre. Bun titlu pentru o carte..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu