joi, ianuarie 30

Rise and Shine

Știam că nu va fi o idee bună să schimb tonul de alarmă, ăsta cu cocoși parcă e dintr-un film de groază vechi de o mie de ani. E așa frig și halatul e la baie,prea mult de mers. Nu o să mă spăl pe dinți prima dată pentru că ,dacă fac asta înainte să mănânc, va trebui să mă spăl de două ori și asta înseamnă să întârzii. Realizez că nu îmi permit acest lux, să iau micul dejun,îi arunc un zâmbet Roxitei care ,probabil învață de la 5 la matematică(ah , nici mie nu îmi plăceau ecuațiile logaritmice),și mă spăl înfometată pe dinți. Ăsta e cumva un coș ?

Ar trebui să îi trimit mesaj lui Ștefan,mereu trimite el ,dar e mai drăguț așa. Anul ăsta ,în sfârșit , voi putea să cânt melodia lui Katy Perry și când vine partea cu now every february you'll be my valentine ,o să fie pe bune. Ce drăguuuuuuuț. Am dinții așa galbeni. Oh,era să uit. Să-l sun pe Ștefi să-l întreb dacă s-a spălat pe dinți. E treaz de la 5. E nebun. Auzi:"Dar trebuia să văd dacă mi-au crescut dragonii." Mi-e dor de mama. Nu știu la ce facultate să ma duc. Mi-e așa foame. Sper din tot sufletul să nu mă asculte azi la fizică. Sau tot restul semestrului. Ideal ar fi să nu ma asculte niciodată. Ce-a fost în capul meu când m-am tuns așa scurt ? Măcar fac economie la șampon. Sunt un dezastru social și ecologic. Îmi pun diagnosticul singură: foame cronică.

Oh,uite,am un mesaj. Știaaaaaaam eu. Sfinte, e aproape fără zece. Nu pot să-mi găsesc caietul de analiză. Tot nu știu la ce facultate să dau. Sper să visez la noapte la ce facultate să dau. Îmi pun niște biscuiți în buzunarul de la geacă . S-a trezit și Lupi,săraca. Ea cu siguranță nu e o morning person. Vai,cred ca am depășit termenul de la bibliotecă. Trebuiau duse pe 20. Nu o să se supere nimeni pe mine. Doamnele de acolo nu se supără niciodată. Cred. Sper. La ce facultate să mă duc? Sper să nu mă întâlnesc iar cu profa de franceză , data trecută i-am zis bună dimineața cu gura plina. Nu chiar drăguț, nu-i așa?

Aș putea fi profesoară de franceză. Cea mai proastă profesoară de franceză din toată lumea. Măcar așa aș avea o șansă să fiu cea mai bună la ceva. La medicină sigur nu intru. Oare a ajuns Ștefan ? Mereu întârzie la istorie.Abia aștept să ajung acasă să mănânc. Până atunci îmi fac o cruce mare pentru ora de fizică.

La ce facultate să mă duc ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu