sâmbătă, decembrie 7

Brocart de toamnă

19 ianuarie
Dragă Aki ,
Știu că am fost de acord să încheiem această corespondență deloc sănătoasă pentru amândoi , dar cu cât afacerea lui Reiko mergea mai bine , cu atât îmi dădeam seama mai tare că niciodată nu voi fi capabil să o iubesc . Am fost din nou în cartierul din Maizuru unde locuia Yukako și am reconstruit toate momentele petrecute cu ea și nu-mi vine să cred că spun asta , dar, pentru prima dată în ultimii doisprezece ani , mi s-a părut că legătura mea cu Yukako nu a fost atât de specială.
Încă de la ultima scrisoare pe care mi-ai trimis-o nu mi-am putut lua gândul de la noi doi admirând calea Lactee cu Kiyotaka în grădina cu dalii. Te văd în fiecare femeie de pe stradă și îmi petrec după-amiezile de miercuri la cafeneaua Mozart , imaginându-mi cum îți bei cafeaua din ceașca specială pe care ți-au facut-o cadou proprietarii. Am ascultat Simfonia 39 și am înțeles fiecare similitudine dintre viață și moarte.
Sper că ,după ce îmi vei citi invitația, nu vei rămâne cu o senzație asemănătoare cu indigestia , așa cum te-am făcut să te simți de mai multe ori. Îmi cer scuze pentru asta. Așa că întâlnește-te cu mine miercuri la 15:30 la cafeneaua Mozart și acordă-mi șansa de a-mi repara greșeala de acum doisprezece ani.
Pe miercuri ,
Yasuaki

Pentru că romanul lui Teru Miyamoto se termină într-un mare fel , mai bine spus nu se termină in niciun fel , a fost imperios să mi-l imaginez. Poate sunt eu prea romantică ,dar mi se pare tortură pentru cititorii care-și pun toată nădejdea în sfârșitul unei cărți și de fapt nu vei putea afla niciodată dacă măcar protagoniștii s-au mai întâlnit vreodată. E chiar frustrant.
Nonscriitoarea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu