sâmbătă, august 10

Vinovăție Cronică

În seara asta sunt supusă unei convenții anti-fericire. Nu pentru un motiv anume, doar așa pentru că azi am vrut să fiu tristă. Bine , m-ați prins, mint. Mă autopedepsesc pentru că , nu în mod surprinzător , încep să dezamăgesc oameni . Mi-am cerut scuze ,dar știți cum se spune : dacă dezamăgești pe cineva , nu mai contează că știi să gătești 4 din felurile lui de mâncare preferate. Și tocmai pentru că nu știu să gătesc nici măcar unul din cele 4 sunt aici în seara asta.

Dar sunt cine sunt. Suntem cine suntem încă de la început. ADN-ul nostru e bătut în cuie. Dar asta e doar o scuză patetică pentru că ,totuși, ADN-ul nu ne definește integral. Viața ne schimbă , apar trăsături noi. Devenim mai mult sau mai puțin posesivi , competitivi , impulsivi ,iubitori , iertători. Învățam abia după ce am greșit la nesfârșit. Ne înfruntăm cele mai mari temeri. Facem programări tardive la dentiști. Reacționăm spasmodic .

Tocmai din motivele astea vreau să repar lucrurile. Pentru că dacă Pacificul ar da pe dinafară și aș muri , sau dacă mi-aș face afurisita de programare la dentist ,ceea ce este puțin probabil , și aș uita să repar lucrurile sau lucrul pe care intenționez să-l repar s-ar strica de tot ...cred că am pierdut firul logic al frazei. Ce încerc să spun e că nu aș putea trăi cu gândul că nu am fixat lucrurile.

Încerc , dar progresele nu se întâmplă pur și simplu. Nu e destul să încerc și să-mi doresc. Progresele se întâmplă pentru că cineva e prea speriat ca să renunțe.

În final, ADN-ul nu e o scuză. Deci dă-le dracului de analize și teste . Trebuie să repar asta pentru că așa vreau eu. Mereu găsim metoda prin care să fim altfel decât ne dictează biologia. Desigur, există riscul să reparăm lucrurile chiar prea mult și să nu le mai recunoaștem apoi.

Cu un zâmbet îndoielnic vă spun că îmi pare rău și-mi cer scuze dacă pe unii dintre voi care citiți asta v-am dezamăgit și este foarte probabil să dureze ceva până să găsesc busola sau harta pentru că , evident , sunt mai mult decât rătăcită.

Vă salut,
Nonscriitoarea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu